Suport Tehnic
Suportul tehnic este oferit exclusiv prin intermediul sistemului de tickete sau prin email
Magic-Net SRL oferă acces la suport tehnic prin intermediul sistemului centralizat de Ticket (Client Area). Fiecare incident este înregistrat cu un număr unic și poate fi urmărit prin intermediul emailului sau din contul de client. Suportul tehnic este disponibil 24/7/365.
Accesul la "Client Area" se poate face prin intermediul adresei my.magicnet.md.
Următoarele servicii nu beneficiază de suport tehnic standard inclus:
1. Operațiunile pe care clientul le poate efectua singur prin intermediul panoului de control al serviciilor pe site-ul nostru.
2. Identificarea defecțiunilor în funcționarea site-ului, script-ului sau CMS-ului clientului.
3. Asistență în instalarea sau configurarea software-ului pe calculatorul clientului.
Datele de contact
Email: support@magicnet.md
Suport tehnic
Dacă aveți întrebări sau probleme tehnice legate de serviciile noastre, echipa noastră de asistență tehnică este disponibilă 24/7 pentru a vă ajuta prin email sau prin portalul clienților.
Deschide ticket
Vânzări
Departamentul de vânzări este disponibil pentru a răspunde la întrebările dvs. despre produsele noastre şi ofertele noastre.
Deschide ticket
Facturare
În cazul în care aveți întrebări cu privire la facturarea dvs. sau aveți nevoie de asistență în gestionarea facturilor, acest departament este cel la care trebuie să apelați. Deschide ticket
Magic-Net SRL
Cod fiscal: 1008600052343
TVA: 0308208
MagicNet.MD oferă servicii de găzduire web, găzduire VPS și servere dedicate cu servere rapide de 1Gbps și suport tehnic de înaltă calitate.